Sunday, December 5, 2010

wal 'ash...

jangan lalai....
jam hanya hiasan....
manusia langsung tidak peduli untuk mengejar masa...
duhai masa...
------
 baina masa dan insan

masa!
apa?!
tunggu aku jap!
hah?aku kene jalan dulu..aku x ley tunggu kau...!!
eh..kenapa?..
kau dah kena belajar kejar aku..aku x ley tggu sape2...
alaa...cbe jelaskan..
cube kau fikir..kau leka dengan hal duniawi...kau dah lupe ape kewajipan kau pada hari seterusnya! kau lupe mngisi rohani kau..aku x bleh tlg kau blk ke mase silam...
sebab aku adlah mse depan..kau harus sedar...sedar lah sekarang bahawa aku hanya utk ke hadapan...kalau kau blom sedar,aku penting utk kau..!!
ah..aku baru sedar..aku...aku rugi...AKU RUGI!!!!!!!!!! x bleh kah kau kembali ke mase silam??tolong lah...--
x...ak dh ckp...ak x bleh..ak hnye utk mse depan..
ahh..aku mmg x gne!!!
ubah lah diri kau...
ye..ak akn cbe ...
bgos!!...istiqomah msti ad lam diri kau..baiklah...aku harus jlnkan tugas ku..
baiklah...kau pergilah...aku pasti dapat mengejar kau...AKU BOLEH..
ye!kau boleh insyaALLAH..


jzkllh..
reka sendiri~...
huhu..
 harap dpt amek iktibar..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home